۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

رضا کرمانی و حسین شهریاری همچنان در بازداشت بسر می برند






مردانی که از جوانان، پر شورتر هستند شوری که تجربه به همراه دارد و شجاعت. شجاعت که شعور دارد و عشق به میهن. باید آموخت درس میهن پرستی و شجاعت. حسین شهریاری هفتادو سه ساله و رضا کرمانی هفتادو پنج ساله در سنی که می تواند به مانند هم سالان خود محافظه کار شوند و در خانه ی خود به موعظه گری بپردازند با جوانان میهن خود همراه می شوند و برای برآوردن نیازهای جامعه خود که همانا سربلندی و سرافرازی ایران باشد به مبارزه برمی خیزند.
سروران مهندس رضا کرمانی و حسین شهریاری از زمانی که وارد فعالیت های اجتماعی سیاسی خود شده اند سه شعار (مرگ بر استبداد، مرگ بر استعمار، مرگ بر استثمار) پیشه ی خود ساخته اند و براساس آن به مبارزه برخاسته اند.
حجت کلاشی، مسوول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست نیز بعد از بازگشت از تبعیت دو ساله ی خود از خاش در 18 شهریور به همراه دو هم رزم پیشکسوت خود ربوده شد. او در 29 شهریوربا قرار وثیقه آزاد شد. حاکمیت فرقه ای چنان در ترس و نالایقی خود در اداره جامعه وا مانده که جرات بازداشت رسمی را نداشته و دست به آدم ربایی می زند از همه بدتر این که آنها حسین شهریاری را مرخصی می دهند بعد از گذشت یک روز او را می ربایند. سیستم به هم ریخته امنیتی جمهوری اسلامی خنده دار است ولی خنده ی بدتراز گریه. مهندس رضا کرمانی در تهران و اهواز با داشتن پرونده و حبس تعلیقی باز می بینیم که در جاده او را می ربایند.
آری ما نگرانیم برای سروران گرامی حسین شهریاری و رضا کرمانی ولی آنها نگران خود نیستند آنها برای سرزمین شان نگرانند که در دست دژخیمان اسیر است. آنها برای آزادی میهن خود و سرافرازی آن ایستاده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر